en lång dag och lite beslut om kvarvarande delen av säsongen

Det har varit en lång dag för fröken olsson, först lidköping hela förmiddagen. Sen torp en sväng innan jag åkte upp till mormor. En man från Fonus var där och vi bestämde massor inför begravningen. Det kommer bli en väldigt fin sådan. Jag och mormor hade väldigt lika tankar i de som skulle väljas och det känns skönt att vi kan hjälpa henne iaf lite igenom detta. Jag förstår inte hur hon kan vara så stark som hon är, min älskade lilla mormor. ♥

Idag har jag kommit fram till att jag antagligen inte kommer tävla så mycket mer denna säsongen. Jag kommer starta svanesunds 3-dagars, men dock helt utan krav på mig själv. Efter 1 månad utan träning i princip och med allt som hänt denna helgen plus att skolan har dragit igång nu så prioriterar jag mormor och skolan först just nu. Jag kommer ändå inte ha en chans att få någon form mer denna säsongen. Så jag kommer starta med att träna en del cykelcross har jag tänkt. Men nu blir det sängen för denna trötta tjejen ska upp tidigt imorgon och åka till lidköping igen. Hoppas ni haft en underbar dag!

Terminens första dag i skolan och återförening med min skånska vän Sandra!
pusspuss /S

Kommentera här: