utökning i släkten

God morgon!
Har varit vaken i snart en timma nu och har precis ätit frukost. De var min första sovmorgon sen jag vet inte när. Riktigt välbehövligt. Har träningsvärk i axlarna och ryggen och rumpan känns som de kommer lite imorgon.. Men benen känner jag inte av iaf. Idag blir de till att kolla på några föreläsningar här hemma och så får jag förhoppningsvis träffa Emelie och Liza ikväll. Emelie kommer hem från dublin idag och är hemma till på söndag! Så de blir lite girls only time denna helgen och de känns som de kommer väldigt lägligt! Andra roliga saker som händer här är att jag igår (tror jag de var iaf) så fick jag två kusinbarn till, 5e och 6e i ordningen om jag inte misstar mig. Min kusin Håkan fick två pojkar. De där med tvillingar verkar gå i släkten! Pappas syskon Olle och Kristina är tvillingar, Olle har ett tvillingpar, Lars och Håkan, och nu fick ju Håkan också två på en gång. Så helt omöjligt är de ju inte att de blir två med en gång när de blir dags.. Oh herre!

pusspuss
/S

Kommentera här: