let life give you energy

Sitter med dom snyggaste hörlurarna som finns ;) och min nya mössa och halsduk och diggar till bra musik. Besöket på näl (käkkirurgen) gick bra och de verkar som att jag får göra första operationen redan i januari någon gång. Sen fortsätter vi efter nästa säsong är slut. Så om ett år är jag förhoppningsvis klar i munnen! De känns sjukt skönt men samtidigt är jag jätte orolig för operationerna, som iofs är rätt små men de är ändå operationer.
Jag håller på att ladda för en tuff dag imorgon. Massa plugg och lite jobb på morgonen. På tal om jobb ringde dom idag från stället jag är anställd på och fråga om jag ville ha mer jobb. På apotek i henån, ellös och svanesund. Jag känner att de blir lite mäktigt med 4 olika ställen så får se hur jag gör. Har till imorgon på mig att bestämma så..
Undrar ni kanske hur de går med att tillfriskna och träning? Jag hoppas på att jag är frisk nu och ska antagligen testa lite lätt gym imorgon!
Jaja, åter till måndagsmyset!

pusspuss /S

Kommentera här: