rabo lady force

Idag har jag varit i skara och lämnat min cykel hos Malin. Saknar alltid min gamla lägenhet när jag är där! Men nu kanske ni undrar varför jag lämnade min cykel hos henne? Jag har hållt på detta ett bra tag nu och känner att det är dags att berätta! Så här ligger det till: Under vintern har jag fått kontakt med de hollänska amatörlaget Rabo Lady Force ( http://people.zeelandnet.nl/fonnykint/index1.htm ) så jag kommer få komma ner dit och tävla tillsammans med dom denna sommaren. Även Malin har kontakt med detta laget och hon åker bil dit i veckan. Därför tar hon med min cykel eftersom jag kommer flyga ner dit den 9e mars. Jag kommer vara hemma och fira min 20års dag som är 6e mars och sen är jag i holland i två veckor. Det kommer bli träning på landsvägscykel (!!!) och även några tävlingar under den tiden. Eftersom jag inte har kunnat cykla ute sen i december och dessutom vart sjuk i två veckor nu så kommer tävlingarna bli bra träning för att få igång kroppen även om jag inte kan räkna med några resultat att skryta med. Men jag kommer att åka ner under, iaf, en period till i sommar och då kommer förhoppningsvis formen vara väldigt mycket bättre.

Det känns väldigt roligt att få komma ner och tävla och förhoppningsvis utvecklas en hel del. Team ledaren som jag har pratat med verkar jättetrevlig och tillmötesgående så det kommer nog bli väldigt bra alltihop! :)

Den 19e mars kommer mamma och pappa ner och ser mig tävla och så åker jag med dom hem den 22a. Den 23e är jag hemma igen och åker igen den 26e på läger i italien. Så nu ska de äntligen få cyklas hårt och mycket! Det känns riktigt bra att få komma igång, om en och en halv vecka cyklar jag ute på min kära Sintesi (ja, focusen kommer antagligen inte förens i maj tyvärr..)!
pusspuss /S

Ska bli skönt att få cykla igen och dessutom få iaf 6-7 plus grader. :)

Kommentarer:

1 Jenny:

Hitta din blogg idag!

Kul å läsa lite om cyklingen - får skvallra lite till Stefan han älskar ju cyklingen =)

2 Jukka:

Häftigt Sara! Lycka till där nere i träskoland:-)

Och grattis till kortet;-)

Kommentera här: