ingen bra dag

Idag har det varit långt ifrån en bra dag.. Vaknade vid 10 och kände mig trött och illa mående. Skulle egentligen städa mitt rum men jag klarade inte av det så jag la mig i soffan  vid 11 och somnade på stört. Sov till 14! Illa måendet var borta men var fortfarande trött. Fick iaf äääntligen städat i mitt rum och OJ vad de behövdes! Även om ja bara tog de värsta och det är en del kvar att göra så är det iaf beboligt nu!

När mamma kom hem från jobbet så skulle hon åka till torp och köpa lite ljus och så till julpynt och grejer. Jag följde med och passade på att övningsköra. Men väl inne på torp så fick jag ont i huvudet och blev ännu tröttare. Så blev jag lite butter för att jag inte har några pengar och inte kan köpa alla fina kläder som finns nu! Men mamma fick iaf köpt en jättefin klänning! Riktigt nice var den! :)

Sen fick mamma köra tillbaka hem för jag vart så trött. Svängde in till den nya klubblokalen och kollade också. Pappa var där och grejade. Det kommer nog bli riktigt bra, tusen gånger bättre än det vi har nu iaf! :)

Hoppas bara det var en väldigt dålig dag och ingen start på sjukdom!

pusspuss /S

4dagar kvar <3

Kommentera här: