studentbal '09

Min bal igår blev lyckad, minst sagt! Jag hade sjukt kul och detta mycket tack vare Gustav, Emelie & Liza + porschen då! ;) De var lite halv stelt i början men de blev bara bättre och bättre! Efter den sjukt goda maten åkte jag och tidigare nämnda iväg med porschen på raggarrunda i uddevalla. Körde och sjöng "för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studeeeeeneeeeeeeen! Fy fan va vi bra/bäst!!!" ;) Haha vi körde förbi trädgårn, harrys och mortens och sjöng så vi blev helt hesa, vi körde upp för halva kungsgatan och runt halva stan! När vi kom tillbaka vart det dans och när jag fick världens skoskav och var varm och trött så åkte vi hem jag och Gustav. Vi stannade på mcdonalds på torp och köpte oss ett par cheesburgare och vatten sen bar det av hem till mig för att hämta min penecilin. Sen åkte vi ut till ellös för att sova! Jag kan säga att jag somnade på stört!

Tack för en sjukt kul kväll som jag inte lär glömma i första taget!


Vi anländer på Gustafsberg ;)


Åberg, Gustav & Sara


Martina, Olivia, Ida, Sara & Javiera <3


I, S, J, M, O, I, J, S, E -


Mingel


Emelie fyllde 19 dagen i ära så alla sjöng för henne! Ca. 210 pers.


Oxfilé, potatisgratäng & rödvinssås!


Sara & Gustav <3


Sara Olsson


Liza & Emelie :)


PORSCHE CAB!


PORSCHE CAB!


Vi träffade Emelies pappas kompis :P


Porscheeeeee!


Sen blev de dans ;) Haha!


Hahaha! En sån bild! xD


SKOOOOOOOOOOJ!!!


Denna bilden får avsluta en kanonkväll! <3

Kommentarer:

1 sara:

du såg ut att ha en redigt rolig kväll sara :)

Kommentera här: