skön dag

Är ganska trött tjej just nu... Det har varit en härlig dag faktiskt. En härlig helg om man ska tala stort! Blev hem körd av porschen förut och jag och Gustav tog med mamma på en tur runt slussen & höggeröd, för att det är morsdag såklart! Sen åkte han hem och jag tog mig en dusch. Sen blev det till att sola lite, tog även en promenad i solen med min kära lilla vovsing. Det blev en tur till kyrkan och tillbaka, ca 2km med andra ord. Ganska skönt att få röra på sig lite i alla fall om man säger så!

Jag har kanske inte pratat jätte mycket om hur jag mår det sista. Men saken är att det känns som det står stilla med det där... Går ju på penecilin tills på onsdag och det känns som den har hjälpt men inte fullt ut. Jag är fortfarande snuvig i snoken. Inte så mycket, men lite grann. Så jag kan nog glömma kortbane-SM också... Tyvärr!! Det hade varit så roligt att köra! Det går ju på en bil-racingbana nere i skåne iår! Men sånt är livet. Jag kommer tillbaka till höst hoppas vi på! ;) Det är i alla fall fyra veckor sedan jag var frisk.....

pusspuss /S

Kommentera här: