mitt i borås gp

Igår blev en bra dag! Åkte ganska tidigt till stenungsund för att åka vidare till borås och tävlingen. Det regnade ganska bra på vägen men det hade slutat när vi var framme. Regnet kom inte tillbaka utan det torkade istället upp och när dom skulle starta var det torrt! Jag käkade på donken med Malin, Susanne & lillgustav, mysigt värre! ;) Sen tog jag och Malin ett och ett halvt varv på banan och tog kort och hejade. Svängde in på Gina Tricot också och hittade en klänning som skrek cykelgalan till mig! Så om den kommer till Uddevalla så får jag förhoppningsvis ta och köpa den, om den passar vill säga (a)! Loppet blev iaf rätt utslagsgivande med gatusten runt hela varvet, en svagt uppförslutande gata och ganska många, vad jag hade tyckt, roliga svängar!

Jag tror inte jag behöver säga så mycket mer än att det var en trevlig afton! ;P

Idag vaknade jag av mig själv runt halv 9!! :O Är jag sjuk? Nej, faktiskt inte men det kanske var bra att jag vaknade såpass tidigt eftersom det ska packas klart till Norge och åkas iväg ganska snart. Idag hade jag mer än gärna stannat i min säng och kollat på massa filmer på datan, eller sex and the city! De hade varit perfekt! Vädret är ju som det är liksom.... Spöregn och massa blåst. Men jag ska iväg och tävla, lucky me! ;) Haha, nej då. Det ska bli riktigt kul att få köra lite i Norge igen tycker jag! Sen ska ju Elin & Johanna dit också och det gillas skarpt!

Nu blir det frukost och packning!

pusspuss /S


Oredigerad. Micke i topp! :P


De blev lite kallt i slutet! :P

Kommentera här: