två pass TC är nice

Dagen startade i ellös med frukost och bil till Uddevalla. Det blev en tidig träning då klockan var kvart i 8 när jag började träna. Sen började dagens ända lektion kl 10.10. Svenska. Jag och Emilie satt och pratade om vad vi ska ha för lektion på tisdag på gympan (vi ska leda en egen lektion), det kommer nog bli bra. (:
Jag slutade för ett tag sen och har hunnit käka lunch, ska åka med 12.10 bussen var det tänkt, hoppas bara Gustav har hunnit sluta tills dess. (:

Idag är en väldigt ostressig dag, åker snart hem och då ska jag slappa. Kanske redigera nån bild och ta en liten tupplur eller nått. Sen ska jag vara i Uddevalla kl 18.00 för tjejträning. (: Sen hem och sova.
Två pass TC är nice!

Imorgon däremot blir VÄLDIGT stressigt.
Skola på morgonen till halv 2, sen till torp (för att hitta present till Pontus som fyller på lördag, kan ju inte göra de idag heller för ja får pengarna imorrn), sen hem (kanske omvänd ordning), sen till Uddevalla igen för att käka thai (URSH!), sen till Martina och sist men inte minst en nykter kväll på GG.
Puuh! Sen på lördag ska jag upp ganska tidigt för att vara i ljungskile kl 9.00. PUUH!

Lördag blir det iallafall läger med bohuslän-dals cykelförbund (svanesunds gif, uddevalla ck och cyclesport).
Nästa helg igen ska jag till Skara på "landslagsläger" för u23 och juniorer.
Gustav ringde och sa att han sluta nu, så nu ska jag gå och möta honom och sen ner mot bussen.

PUSSHEJ (:

Kommentarer:

1 Madde:

ser inte ut som jag kommer i helgen. fick feber igår och är jättesnorig idag :( väskorna som står packade och allt... Ville ju inte smitta er andra.

2 Carro:

Du får gå upp tidigt!? tänk då på mig ska åka ända från ulricehamn:P

Kommentera här: