Gott nytt år & grattis till elin!

Nyårsafton! Dessutom fyller Elin 19år! :)

Sitter i Lisas rum och gör inte särskilt mycket, har ganska tråkigt. Bestämde mig för att inte åka skidor idag eftersom det inte är så kul att göra det själv... Men imorgon så!
Ikväll ska vi tydligen på någon middag och så. Har ingen större koll men. Det känns lite jobbigt just nu.. Har lite hemlängtan, tro det eller ej! Det är inte ofta jag har!! Men jag har knappt varit hemma något sen Gustav kom hem från NZ (4dec) och ja.. Då blir det väl så antar jag.. Dessutom saknar jag Gustav massor även om det var igår som vi var tillsammans sist. Men har man haft så mysiga dagar ihop så vill man inte gärna skiljas åt på nyår. Men men. Tur att jag har världens bästa lisa och att världens bästa kajsa kommer! :)

pusspuss /S

Grattis sötnos! :) <3


Miss you! <3

Kommentera här: