rekord på tempobanan

Igår körde jag årets första tempoträning. Jag banan mellan järn&trä och morlandabrygga, där jag har flest tider ifrån. Min bästa tid därifrån var från i somras när jag precis innan jag stack ut för att köra fick veta att jag skulle få köra EM, då var jag sjukt taggad att köra och fick till en kanon tid som till och med var bättre än Pontus tider! (På kvällen efter de tog han iofs den tiden för han blev så sur! Haha). Då var jag iaf i ganska bra form om man säger så! Men igår fick jag ett nytt rekord! 13.37 på en mil. 10 sekunder bättre än innan. Nu har jag iofs bättre utväxling men å andra sidan har jag inte vant mig vid den heller och kan inte använda den fullt ut ännu. Dessutom har jag ju precis börjat bli bättre i benen och är inte i något bra form direkt. Jag är nöjd asså! ;D

Nu sitter jag i sängen och snackar med Moster och Voreland på msn och lyssnar på nrj, me like! Ska tvätta, packa & städa lite inför morgondagen idag tänkte jag. Det blir ju årets första husvagnstur i helgen, Hammarö står på schemat. jag kollade på listan igår och jag startar tredje sist! Det gillar vi! Kollade på herrjuniorernas lista och jag kan säga att linjet och GP:t kommer bli tufft, eftersom vi kör med dom! Ska bli riktigt kul att tävla, dessutom blir det ju årets första tempo också, KUL! :D

I helgen var ju damjuniorerna i Holland och körde Omloop van borsele. Jag tillbaka massa flashbacks därifrån när jag läste på malins och emmas sidor och ville bara åka dit! ;P Trots "magsjukan" vi fick och allt så var det ändå en sjukt rolig tävling, och vi hade väldigt kul utanför banan också! Tempot där var ju dessutom ett av mina bästa förra året, ååh va ja vill åka dit igen! Bara för jag vill dit igen får ni lite bilder från förra året! ;P


105stycken (:

Tempo

Startfollan

Anna kom 2a och fick ungdomströjan! :)

<3

örnie! ;)


<3

pusselipusspuss! /S

Kommentarer:

1 Erny:D:

Bara klenisar som fick magsjuka ju!! ;)

Kommentera här: