jack and jones

Idag var första praktikdagen och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt val av praktik! Trivdes jättebra! :) De va kul och jätte trevliga människor. :) Men jag har inte varit såhär trött på länge som jag är nu, trött i ben och fötter efter att ha stått upp hela dagen är ju inte van vid det. Hehe! Men iaf min handledare heter Anna, hon verkar jättesnäll och trevlig och hon som jag har varit mest med idag heter Therese  och hon är lika gammal som mig, väldigt trevlig tjej! :)

Gustav kommer om en timme, och tur är väl det annars hade jag inte klarat mig! Jag hade varit  så grinig annars så de är inte klokt, hehe. :) Tack älskling <3

Gustav var med och tränade cykelcross igår för andra gången, jag måste säga att jag blir lite knäckt av honom. Han kör nästan ifrån mig i dom tekniska delarna (min teknik i skogen är bländande), han är ju iofs cross åkare i grund och botten så han är ju ganska van vid skog och mark så att säga. Men ändå! Han är så duktig så. <3

Jag är tröööööött. Imorgon är det första tjejträningen och då blir det cross/mtb nu dom första veckorna sen blir det väl testcykel som vanligt. :) Ska bli skönt att komma igång igen på riktigt om man säger så. Jag känner ju att jag knappt har kunnat träna på riktigt sen Holland + att jag har haft uppehåll nu. Jag lovar det känns!

PUSSHEJ nu orkar jag inte skriva mer just nu, men håll änna utkik!

Kommentarer:

1 Gustav:

vadå "kör nästan ifrån mig" :O

Kommentera här: