girls night out

Ja, idag var det en såkallad "girls night out" kan man säga. Vi var 7 stycken som cykla idag naturligtvis bara tjejer eftersom det var tjejträning. Jag, Malin, Emma, Susanne, Johanna, Moster & Yvonne. + att mamma var ute och gick där vi träna. Det blev cross träning trots att bara jag och Susanne har crossar. :P De va änna skoj! :)
Imorgon blir de simning. :)

Det var en sak jag tänkte på. Det känns inte som att någon läser min blogg, jag får nästan aldrig kommentarer. Men när jag kollar på statistiken så är det oftaste över 20-30 varje dag som kollar. Skulle vara kul att veta vilka ni är som läser mitt liv. Hehe. :P

Snackar med Johanna den söta på msn just nu, fick dom 3 bilderna hon hade från Holland. På en av dom var det jag på vägen dit, då vi lekte arabisktlandslag. (vilket Johanna trodde impade väldigt mycket på killar som passerade oss med bil, det tror dock inte jag). Den andra bilden var det jag och ElinFågel på. Den var ganska normal. Den tredje bilden som hon tog på hela resan var på mig. Den var obeskrivligt egen. :) (Inte så fin.) ÅÅÅH nu påminde hon mig om avlökardansen också. :) Den va fin. Tänk, Holland resan var den bästa man kan tänka sig. Tack för att ni gjorde den s bra tjejer. <3

Ja, Johanna är en bra tjej. Bara så ni vet. Hon är kanoners. På alla sätt faktiskt. Hihihi. ( Hon söker dock ingen kille vad jag vet, hon har ju sin andreas som hon brukar leka en jätterolig lek med, Andreas tar en sak från Johannas sadel och kastar den i skogen, Johanna letar som en gris (ibland i flera veckor i sträck), sen går dom och gör vad dom brukar så att säga, Hahahahaha! Ja Johanna, tänk om man hade ett sånt förhållande (fast de har ju nästan du och jag också, förutom det sista där.) ) Johanna, tack för du är så söt och så rolig. Nu längtar jag extra mycket till Norberg-Kumla helgen (cykelcross), som jag nu är anmäld till! :) Weeeie!

Nä nu blev de väldigt mycket text för att vara såhär sent på kvällen. (Inte för att det är jätte sent men. Jag är iaf supertrött efter 2 dagars slit.)

HÅLL UTKIK
<3


ElinFågel och jag i Holland, (jag är tuff.)
"Det var en gång en liten flicka, ja en flicka, hon bor i Karlskoga
och Elin heter hon. Hon ville gärna leka med Johanna och Sara,
Johanna och Sara men det fick inte hon!" :)


Kommentera här: