ljuvlig dag <3

Var i vänersborg idag, tog bussen dit för att träffa Madelene Lindberg. :) Vi pratade i hela två timmar på cafet på tågstationen. Det kändes väldigt givande faktiskt! :)

Sen när jag kom till Uddevalla så var det 40min tills bussen gick så jag tog stadsbussen till torp. Där köpte jag ett par pumps, och sen träffa jag Baggis. :P Jag följde med honom till partaj där han storhandlade typ. :) Sen skulle han till maxi och jag ville inte följa med så vi skiljdes åt xD hehe. Jag gick runt lite och så ringde mor min och sa att hon och bror min skulle in och lämna in bror mins mobil. Så jag stannade snällt kvar på torp och köpte en t-shirt till pappa och en till mig. Sen köpte jag ett par stövlar också. :)

Nu har jag precis käkat min underbara special pizza, hawaii med kebabkött, kebabsås och pommes frites. Hur gott som helst!!! :D <3

Snart kommer Gustav, Hagge och Vanja och hämtar upp mig så bär det av till Ellös! :)
Sicken ljuvlig dag! :) <3

PUSS PÅ DET <3

Kommentera här: