knäppa veckan

Ja, idag är jag helt slut! Jag är ju som tidigare nämnt van vid att inte gå i skolan måndagar och tisdagar, så veckan än så länge har varit minst sagt konstig. Jag är supertrött och det känns som fredag fast det i själva verket bara är onsdag!! Jag förstår egentligen inte varför men ska behöva gå i skolan så många dagar. Eller det kanske jag gör men jag vill inte det iallafall. Snart är det helg iallafall och så blir de mässa och gala och massa bus! :)

Hejhopp i lingonskogen, jag vill tacka EmeliE för alla glada miner än så länge denna veckan, utan dom hade jag nog gått under skulle jag vilja påstå. Denna veckan har varit HELT SINNES asså. Jag lovar! Fråga vem som helst av my nöörds i skolan, dom kan intyga. :) Juste ja, jag var på balkommitémöte idag med underhållningsgruppen, JAG LÄNGTAR TILL BALEN!! Det kommer bli sjukt kul asså! :) Ååååååååh STUDENTEN!!!!!!!!!! Det är inte långt kvar nuuuuuU!!! :D

Jaja här sitter jag och bablar medans min pojke är hela 20km ifrån mig för tillfället. Lennart fyller föresten 58 idag, Grattis svärfar!!

Imorgon ska jag träffa min man igen och så ska jag antagligen gymma också. Det var ingen tjejträning på crossen idag vilket resulterade i att det inte blev någon träning alls denna dag. Vilket jag tror egentligen är ganska bra eftersom jag ska tävla ihelgen och mina ben är som två stockar och inte alls känns så bra för tillfället. Nej nu kanske jag överdrev men jag saknar Johanna Nilsson, den där skitbraiga tjejen från karlskoga du vet, jättemycket<3 Jag saknar även min man huuuur mycket som helst och i själva verket sitter jag här och bara skriver vad som kommer upp i huvudet bara för att Gustav är i ellös och bara skiter i mig som är hemma i torp. Nej nu ljög jag, han vill nog vara här egentligen men han var tvungen att passa djuren medans far hans var på möte. Jag saknar Baby massa.

Imorgon hoppas vi på bättre tider och ingen snöstorm på lördag (som jag har hört det ska bli, JIPPI (Y)!!)

PUSSHEJ

PS. Såg föresten på vissa delar av Sunes Jul igår, ME LIKE <3 DS.

Kommentarer:

1 Anonym:

SÖTnos:D

Kommentera här: