Ny cykel! :)

Hejhej!
Jaha, då har man en blogg oxå! :P Kanske kan va kul de me.. :P
Imorgon åker jag till Italien på träningsläger! :D Johanna, Moster, Marcus och Pontus blir mina närmsta vänner 10 dagar framåt. :D Shit va ja längtar nu asså! Har aldrig varit utomlands innan, så de blir en annorlunda upplevelse.
Misano Adriatico heter byn vi ska bo i, de är typ i norra Italien tror jag.
Idag hämtade jag min nya cykel på AB Cykeldistribution i Tidan.
Den är hur snygg som helst! Jag tror jag är kär! :D

AB Cykeldistribution & Sällströms i Lidköping AB, är dom som har sponsrat mig med cykeln.
Sintesi Infinity med chorus delar blev det. :)

image5

Ha de fint! Puss&kram Sara

Kommentarer:

1 Gustav:

Åhhh älsklling

2 Gustav:

Eftersom jag är kär i dig, du är kär i mig och dessutom är kär i din cykel... så tänkte jag att.. hihi :$ :D vi kanske kan ha en trekant? (a) hahaha ;)

Kommentera här: