träning med uddevalla ck

de var längesedan sist nu, men igår äntligen, tränade jag med uddevalla ck igen! Det gick mycket fortare än vad de har gjort innan, så de va kul!! Träffade Per, Stig, moster, Jannis och några till som jag inte träffat på länge! :P Vi körde bratteröd-ljungkile-kustvägen tillbaka. De var lagtempointervaller som gällde! De var rätt kul asså. :P

Innan träningen igår så spenderade jag min dag med johännabanäna!! :D Vi gick lite på torp och sen, som vanligt, så åkte vi till pingvin och käkade, calzone med kebebsås bredvid. Det fick jag dessutom käningar ifrån på träningen hehe. :P Sen gick vi upp till lokalen och satte oss nere i soffan, vi satte på musik och skivan som var i brukar vi lyssna på när vi kör testcykel. Så vi fick en känsla av vår underbara vinterträning. ;) De var faktiskt lite så att man längtar. :P
None


Idag kommer Gustav hem från norrland och vi firar 5månader! :)
De ska bli mysigt att träffa älsklingen igen! :) <3



Pusselipusspuss!! // Sara

Kommentarer:

1 Lintala:

kul att du ed har blogg...Jag såg er. 2 ggr. vi 3 cyklister som mötte er. Vi körde med intervaller- Michael O var i sin livs form

Kommentera här: