Tävlingar framöver

En liten översikt på vilka tävlingar jag åker på framöver.

Assen tour (Holland) - 28jul-2aug (landslaget)
Tönsberg 4-dagars (Norge) - 7-10aug
Giro di mösseberg (Falköping) - 16-17aug
Värnamo GP - 23aug ??
Värnamo Linje - 24aug (cup-tävling)
Svanesunds 3-dagars - 29-31aug
Kortbane SM (upsala) - 6sep
sen möjligtvis en sista tävling i antingen Oslo eller Västerås/Ramnäs den 13-14sep.

Det är inte så många tävlingar kvar nu, men dom är viktiga iaf. Till hösten/vintern kommer jag också att köra cykel-cross. Men det är inte särskillt många helger dom håller på, dessutom är det bara en kul grej jag gör för att hålla igång flåset ordentligt under den långa vinterträningen. :)

Idag blir det vila, tänkte kanske åka en sväng till torp eller ringa någon vän kanske. Imorgon ska jag iallafall leka med Johanna Kjelldahl, vilket var väldigt längesen. Det ska bli roligt! :) <3 Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig för dagen!
Hejs svejs puss på dejs!

Kommentera här: