just like a circus

Nu sitter jag här igen, har äntligen fått tummen ur ... och slått in Gustavs julklappar och så (:
Han är strax hemma nu, så nära men ändå så långt ifrån... :/

Nyser iallafall hela tiden, och har små huvudverk och börjar bli lite snuvig. En förkylning på gång asså? Isåfall kan Gustav lika gärna komma hit....! :/ Kanske inte var så bra att springa torsdag, köra distans på fredag, lördag (backdistans) och även söndag. I minusgrader dessutom. Men men sånt är livet om man sägeeer.

Sitter och lyssnar på en mix av Britney Spears nyaste låtar, hon är faktiskt riktigt bra om man låter sig lyssna. Circus är väldigt bra faktiskt! :)

Shiiiiiit vad jag inte vet vad jag ska göra. Har i och för sig varit så sen Gustav åkte, men idag är det ännu värre för jag vet att jag hade kunnat vara med honom nu typ.............................................


I feel the adrenaline moving through my veins.






puss&kram

Kommentera här: