Jobbig&seg dag

Idag har varit en ganska så jobbig dag faktiskt..
Jag saknar Gustav väldigt mycket, nu när han är i Trysil med alla ÖP-2or.
Imorgon kommer han äntligen hem iaf :) ♥
Men iaf, dagen började med simning i skolan, jag skulle egentligen bara dyka till botten och hämta något
och dyka från 1an med och utan ansats.. men de blev lite simning också, och dessutom lite
lek med Ida S & Emelie R :)
Efter simningen hade vi samhällskunskap, som efter att vi bytt lärare har blivit väldigt tråkigt!
Jag slutade 11.50 och då blev det psykologiläxa som skulle göras!
Jag och Cornelia satte oss i fotosalen vid datorerna.. men de blev lixom inte så mycket gjort xD
Men men.. man kan inte va bäst på allt (; haha!
När Cornelia hade gått satt jag med Ida S & Emelie R och velade med dom på bdb, haha ganska kul (;

När jag kom hem var de till att äta en bit mat och sedan åka ut på tempocykeln!
Jag körde 14km på tid, mellan ellös och varekil. Jag fick 19.41.
Sen åkte vi till Lasse i svanesund, jag & pappa, för att fixa lite liniment och sånt där inför tävlingen i helgen!
Jag fick veta idag att jag startar 3a, 2min efter Emma (;
Det är ganska skönt för jag startar 11.45 så jag slipper åka mitt i natten till Danmark iaf :)

Det har varit min dag idag.. ganska segt som sagt.
Gustav Hagberg, jag saknar dej sjukt mycket! Det är jobbigt att vara ifrån dig såhär länge,
utan att knappt änns kunna prata i telefon med dig!
Varför måste det vara så dyrt att ringa till Norge för? ^o)
Du ska veta att mina tankar går till dig mest hela tiden!

Dessutom har jag min bästa vän typ 60mil härifrån eller något sånt! Så då blir allt ännu jobbigare! :S
Men sånt är livet ibland! Bara att bita i :)
image16
JAG ÄLSKAR DIG! ♥♥♥

Kommentarer:

1 Gustav:

Älskar dig baby<3 Och saknar dig<3

Kommentera här: